sobota, 17 października 2009

Dama z cellulitem

Jakiś czas temu napisałam o brązowej Plażowiczce zbyt grubej, by świąt ją oglądał. Powędrowała nieskończona do szuflady.
Znalazła się jednak miła wyzwolicielka, która zapragnęła ją mieć.
Mam nadzieję, że teraz na mnie nie pomstuje za ten cellulit... Starałam się...

Moja Latorośl pojechała na weekend do dziadków, więc postanowiłam się żywić czymkolwiek i szyć, szyć, szyć. Skroiłam już kilka króliczków. Hmm, nie zabrzmiało zbyt humanitarnie...
Za oknem plucha, ale co tam. Mi jest dobrze, kotu też. Żyć nie umierać:)

10 komentarzy:

  1. Piękna,i niemal cała brązowa :)

    Zdravim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lekko się czyta, pozytywne wrażenia...Jestem tu pierwszy raz i od razu pokochałam Króliśki-są BOSKIE!!!Podziwiam talent i życzę wieluuu inspiracji..Dziękuję również za obrazkowe kursy...może też uda mi się conieco umodzić, CHOĆ SZYĆ NIE UMIEM...moje maluchy kochają przytulanki..szczególnie Amela- moja dwu-latka..Filip mój urwis trzylatek polubił malowanie i szukałam inspiracji masosolnych...znalazłam i dziękuję!! Ulepimy i pomalujemy gwaszami:-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham takie grubaski... I też skroję chyba jakiegoś króliczka, bo mój Zbynio taki chudziutki i malutki przez to moje wycinanie...
    Materiałki masz cudne, aż zazdrość mnie ogarnia... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna plażowiczka wyszła spod Twoich łapek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj piękna pani :) Taka swojska kobitka z niej dzieki temu cellulitowi :)
    A ja zaraz przeslę Tobie wykrój o który prosiłaś :) moje dziecie też wyjechało :) wczasuje się u dziadków, a ja za chwilkę siadam do maszyny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lala całkiem sympatyczna :) A Pędzlowi widać, że jest dobrze wśród tych materiałów! Mój Piracik też czasami lubi się tak zaszyć. No to czekam aż pokażesz te skończone już króliczki. Miłego szycia. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O retyyyyy.... Ja kocham to grubaśne ciałko od pierwszego wejrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh duże też jest piękne :D a na pewno piekna jest ta plażowiczka!
    pozdrawiam sobotnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Dama jest piękna! Ma kobita styl i wygląd ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...