czwartek, 7 stycznia 2010

Candy:)

Kochani!
Uśmiecham się do Was, bo...
...zbliżają się urodziny!
Nie, nie moje. Ja świętuję pośród kwiatów, nie śniegu:)
To urodziny mojego bloga. 30 stycznia minie dwa lata, gdy napisałam swojego pierwszego posta. Co prawda na bloxie, ale obecne miejsce traktuję jako kolejny przystanek mojego życia, a przecież nie zapomina się o przeszłości, prawda?

Co dla Was mam?
Postanowiłam wylosować trzy osóbki. I tak oto cukierek nr 1, czyli króliczek
Cukierek nr 2, czyli polarowy kociak i etui na chusteczki
I cukierek nr 3, czyli przydasie wszelakie
Będę w najbliższym czasie robiła porządki w zakamarkach (jedno z postanowień noworocznych), więc może jeszcze coś dorzucę:)

Warunki przystąpienia do zabawy bez zmian, czyli:
-komentarz pod postem
-informacja na swoim blogu
-jeśli ktoś nie posiada bloga, jakiś kontakt poproszę
-i miło by mi było, gdybyście wpisali się w Obserwatorów. To nie obowiązkowe w żadnym razie, ale fajnie jest wiedzieć, kto do mnie zagląda:)

Na komentarze czekam do północy 30 stycznia, losowanie w niedzielę, czyli następnego dnia.
Buziaki***

216 komentarzy:

  1. Oczywiście wpisuję się :)Jestem pierwsza?? Yupi!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej ja koniecznie się zapisuję na Twoje wspaniałe candy :)gratuluję 2 latek i życzę wielu kolejnych :)info u mnie po prawej, obserwatorem jestem już od jakiegoś czasu :) i chętnie tu zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to ja chętnie się pisze :) bo ostatnio sprawia mi to ogromną frajdę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 lat z okazji urodzinek twojego bloga. ja chętnie ustawiam się w kolejce po candy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stooooo laaaaat, stooooooooo laaaaaaatttt, nieeeeech żyyyyyyje żyyyyyje naaaam!!!!! próbuję po raz kolejny. Może się uda:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wooow, tak mi się marzy króliczek (więc wpisuję się na listę)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowe candy, piszę się z chęcią!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też nie może zabraknąć! Inspiruj jeszcze wiele lat!!! Pozdrawiam Marzanna

    OdpowiedzUsuń
  9. Również ustawiam się w kolejce - candy śliczniaste, więc trzeba spróbować :) Pozdrawiam serdecznie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też chętnie się w kolejce ustawię. Może będę miała szczęście? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. aj aj aj aj aj! takie cudeńka, a zwłaszcza ten kotek!
    ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustawiam się i ja po te śliczności. Mam nadzieję, że mój raczkujący blog też doczeka takiej rocznicy.
    Pozdrawiam
    http://edyta350-toiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudeńka u Ciebie, u mnie też Candy na dniach będzie więc zapraszam i gratuluję 2 letniego stażu blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje z okazji dwuletniej rocznicy blogowania! Well-done! ;-)
    Zobaczyłam tego kota i chustecznik i normalnie wymiekłam! Zapisuję się i ja!
    * * * Pozdrawiam zimowo * * *

    Titania

    OdpowiedzUsuń
  15. Historia czasem lubi się powtarzać - więc warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też zapisuję się do kolejki i cichutko, grzeczniutko czekam podziwiając Twoją twórczość różniastą:)
    [www.mojehafty.pl]

    OdpowiedzUsuń
  17. Trafiłam tutaj z bloga skrzatki i zostaję! A tym bardziej, że takie BOSKIE słodkości się szykują! Informację zamieściłam:
    http://urzadzam-dom-inspiracje.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  18. To ja staję i po cichu na królika albo kota będę
    kciuki trzymać :)
    Info na blogu już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mniaaam. Ja też się zapisuję.!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki piękny uśmiech na pierwszej fotografi :) z okazji urodzinek bloga, samych pozytywnych, radosnych wpisów i 1000 czytelników ;)
    Oczywiście ustawiam się w kolejeczce bo mam chrapkę na króliczka ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. 100 lat bloga, 1000 czytelników i dużoo weny, i czasu, i wszystkiego najlepszego

    Marzę od dawna o takim króliku a tu taka okazja...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też się piszę, na wszystko, może tym razem się uda.....

    OdpowiedzUsuń
  23. dwa lata to szmat czasu !!! gratuluję i życzę kolejnych... dwóch? nooo nie wypada więc kolejnych 200 lat blogowania (ponoć kiedyś ludzie tyle żyli)
    Nie mogę sobie odmówić i zapisuję sie z pawdziwą, niekłamaną przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję dwóch latek!
    I staję w kolejce do losowania ;o)
    Kama

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję 2 urodzin :)

    go_siek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Też się zapisuję bo o takim króliku to marzę od pierwszego wejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Droga Moniko przyjmij moje gratulacje z okazji drugich "urodzinek". Z ogromną przyjemnością odwiedzam ten blog ( pozostałe dwa również)i niezmiennie podziwiam królisie, anielice i inne...
    Ustawiam się w kolejce - moje namiary
    brysylpie@interia.pl (obserwatorką jestem już jakiś czas).
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moniczko to składam Ci najlepsze życzenia :) Bardzo lubię odwiedzać Twoje blogi i nadal to będę czynić :) No i oczywiście nie mogę sobie odmówić wzięcia udziału w losowaniu tak słodkich cukierasów. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wooooow yeah :::))))) zacieram dłonie na królisia od Monisi.Staje do boju.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również zgłaszam się do zabawy :)Może w końcu uda mi się wygrać jakiegoś króliczka ;)
    Życzę dalszych owocnych lat w prowadzeniu bloga :)

    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin
    http://tin-tin0507.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję!
    To i ja ustawiam się w kolejce,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mogę przegapić tego candy :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    http://brzydula13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. pozdrawiam blog i jego autorke z urodzinamy!
    http://kliaksa.blogspot.com/2010/01/urodziny-u-moniky.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapisuję się i ja! I gratuluję rocznicy, a Tobie i nam wszystkim życzę aby to co stworzyłaś trwało jak najdłużej...

    pozdrawiam
    Magdalenam1975

    OdpowiedzUsuń
  35. Czerpania coraz większej satysfakcji z prowadzenia bloga oraz motywacji do dalszego działania:) Piękne są wszystkie Twoje prace, dlatego fajnie, że chcesz nas nimi obdarować:)
    Oczywiście i ja nie przejdę obok tak cudnego króliczka:) Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. mmmm ale kusisz:) zapisuję się z wielką chęcią i zapraszam do siebie http://edzia-goodies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Z przyjemnością spróbuję szczęścia. Może, może.... mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piszę się na takie słodkości i wszystkiego naj z okazji urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję wytrwałości w pisaniu bloga i oczywiście bardzo, bardzo chetnie zapisuje się na Twoje słodkości. Może w końcu szczęście mi dopisze i zostane posiadaczką tildowego cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulacje z okazji blogowej 2. rocznicy!
    Życzę dalszej wytrwałości!

    W kolejkę się ustawiam, może tym razem... :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniała, druga rocznica, gratulacje...a tak po cichutku...może tym razem, uśmiechnie się do mnie szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje z okazji rocznicy bloga!
    Ja też się zapisuję.
    A w obserwowanych mam Cię już od dawna :-)
    Info o zabawie na moim blogu po lewej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Hymm... a co tam ! ;) zapiszę się i ja :)
    (ten chustecznik jest kapitalny ! ;D)a kociak... zajedwabisty !:)

    Notkę, o Twoim Candy, zamieszczę, w najbliższym wpisie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie mogę przepuścić takich piękności!
    Najlepsze życzenia blogowo-urodzinowe;)

    Pozdrawiam!

    www.cranberry-crafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie stanę w kolejce do losowania i zapraszam do siebie www.pogodzinach7.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Omamuniu, jakie cuda;-)
    I jaka długa kolejka!
    Co tam, ustawię się i ja.
    Bloga nie mam, wiec podaje maila:
    JoSupel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Oooo raju, jak ja bym tego królika chciala wygrać!!!
    Wpisuję się na Candy. Zamieszczę o tym info u mnie jutro, bo coś mi komp zaniemógl...

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratulacje na dwa latka :)
    I ustawiam się w baaaaardzo długiej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowne słodkości i jak tu nie próbować szczęścia? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Chętnie przygarnę te cudowności:)
    http://myszszeczkunia.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale koleeeeejkaaaa, O rany Julek! No ale co zrobic, trzeba sie ustawic i grzecznie poczekac, a tymczasem pozdrawiam cieplo-no bo zima i snieg za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Chcę,chcę, chcę!!!! Fantastyczne candy, mnie urzekł kocurek, taki niepowtarzalny. O takim króliczku marzę zaś od dawna i nawet postanowiłam sama takowego uszyć, ale ciągły brak czasu daje się we znaki. Licząc na szczęście w losowaniu zapisuję się na cukierasy.
    Aśkowska
    gayko@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Absolutnie piękne stworki z okazji blogowych urodzin :)
    Życzę Ci wielu pomysłów i czasu do ich realizacji!
    Pozdrawiam - Kot Ztworzonkowy

    OdpowiedzUsuń
  54. Kolejka długo, ale to nie zniechęca... Ojj słodkie słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja zaglądam i podziwiam...i wpisuje się:)moje pierwsze candy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Ustawiam się w kolejce również :)

    I srdecznie pozdrawiam i życzę kolejnych 100 lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  57. chętnie spróbuję swoich 'sił' :D albo raczej swjego szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Miło widzieć Twój uśmiech:) mnie nie może zabraknąć, bo króliczka moja czeka na chłopaka;) chętna jestem niesamowicie na te Twoje cukiereczki;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Z okazji drugich urodzinek wielu nowych pomysłów i inspiracji:):):) Serdecznie pozdrawiam:) http://avonlea.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. może w tym roku dopisze mi szczęście? Bo ten królik mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Droga Pani Moniko, anioły i króliczki które Pani robi są po prostu cudowne. Z okazji drugich urodzin bloga życzę dużo szczęścia i wielu nowych pomysłów.
    Przekazuję pozdrowienia dla Pani i Pędzla,

    Jula lat 11

    OdpowiedzUsuń
  62. piękne te Twoje cukiereczki :)
    chętnie postoję..

    OdpowiedzUsuń
  63. Sto lat!!!Życzę kolejnych pięknych chwil blogowych,kreatywności i pomysłów :) Zapisuję się rónież na śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ustawiam się i ja po te słodkości.
    Twoje króliczki i anioły zwabiły mnie do blogowego świata... dziękuję:)
    Życzę kolejnych pięknych postów pełnych nowych i starych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  65. Prędko ustawiam się w kolejce!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. z okazji rocznicy życzę nieustającej weny twórczej :)

    ja cie, ile tu chętnych...
    bo warto! - i ja się dołączę :)

    info na pasku bocznym bloga

    OdpowiedzUsuń
  67. ale koleja, ale zawsze warto spróbowac

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny pomysł z "Candy" !!! :)) Czy prawa autorskie są zastrzeżone ? :))) Jak już pisałam wcześniej jestem fanką mosiężnego anioła... Porwał me serce !!

    Pozdrawiam serdecznie :))
    creative_asik
    http://creativeasik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Chętnie wezmę udział :)

    http://anek73.blox.pl

    Do obserwatorów nie dodaje, ponieważ wszystkie blogi przeglądam przez czytnik :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Cudowne święto taka rocznica ;)
    Ja zaglądam regularnie!
    I zapisuję sie of course. Co prawda nie licze, zeby mi się poszczęściło, ale gdybym została wylosowana do nagrody nr 3 to proszę - przekaż ją komuś innemu. Ani nie szyję, ani nie bawię się w scrapki. Ktoś inny niech się cieszy ;)
    Ale na pozostałe nagrody oczywiście jestem baaaaaaardzo chętna ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Sporo chętnych
    Taakie słodziaki chętnie przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  73. Ależ długa lista oczekujących, dopisuję się do niej i ja! :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja chciałbym mieć tego kota :D nr 2
    Synek barbaratoja
    igor@epasjans.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Ależ tu chętnych... Wcale się nie dziwię!:)

    Cudne prezenciki!:) Nic tylko wzdychać:):):)

    Staję w kolejce:)

    Pozdrawiam Joasia!

    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Jak tu się nie zapisać ?
    I sto lat blogowi :-)

    OdpowiedzUsuń
  77. Trafiłam tu pierwszy raz, więc najpierw ustawiam się w kolejce po candy, a potem biegnę oglądać kursy, bo widzę ich tu wiele! :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Gratuluje wytrwałości w prowadzeniu bloga :)
    Z przyjemnością zapisuje się na candy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Bloga nie mam, ale chętnie podglądam Twoje prace i się nimi inspiruje. :)

    Pozdrawiam
    rudajula@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. och ustawiam się w kolejce bo tu same cuda! Info już u mnie na blogu (w bocznym pasku) :-)

    OdpowiedzUsuń
  81. Przycupnę w kolejce mając nadzieję na cudowność...Kini bardzo by się podobały dwie pierwsze candy, mamusi trzecia przydało hahaha Losie rób swoje |!
    http://gosi-pragnienia.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  82. Na samym końcu kolejki poczekam ja.. jeśli mogę..Zachwycam się i zachwyca, jak patrzę na Twoją twórczość. Potrafię tylko śpiewać, więc zaśpiewam jak najgłośniej potrafię - Plurimos Annos Plurimooos, Annos Annos, Plurimos.

    Pokakota - prześliczny, cudowny i ma takie rozmarzone oczka

    Opakowanie na chusteczki - pierwszy raz spotykam się z czymś takim. Zawsze gubię chusteczki lub fruwają tam gdzie i ja jestem. A to opakowanie sprytne.

    Pozdrawiam radośnie życząc jeszcze wielu lat blogowania. (co do bloga to dopiero raczkuję)

    OdpowiedzUsuń
  83. Sto lat! Sto lat! Jako obserwatorka wipsuję się w kolejkę. Strasznie dłuuuuga :( Ale co tam, moje prywatne urodziny także wypadają w styczniu - wprawdzie nie drugie tylko....straszne lepiej nie powiem które :)
    Gośka

    OdpowiedzUsuń
  84. Dołączam do kolejki, może mi się poszczęści. Pozdrawiam
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. ja obserwuje Cie i Twoje poczynania :) od jakiegoś czasu....nieśmiało się dopiszę...pozdrawiam serdecznie
    a 100lat zaspiewam 30 stycznia:)))
    nie mam swojego bloga...mój mail kasia.woyciechowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Każdy z tych cukierków mnie kusi! Czekam niecierpliwie na losowanie :)

    Aneladgam, http://lylis.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Polarowy kociak przecudowny! :-) Bardzo chętnie bym go przygarnęła :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  88. Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Jakie cudeńka, też się zapisuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  90. I ja też grzecznie staję, bo o takim królisiu cudownym od dawna marzę :) może sie uda... olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. też bym chciała :) wszystkiego dobrego dla bloga i dla jego Pani :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin bloga!!!
    Ja też chętnie stanę w kolejce, bo takie
    " cukiereczki"... :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. To i ja ustawiam sie w kolejce po cudownosci:)ale przede wszystkim
    Monia wszystkiego NAJ ... NAJ ... NAJLEPSZEGO
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)
    Beata (beta1@autograf.pl)

    OdpowiedzUsuń
  94. ale nas dużo :), jednak nie ma się co dziwić, bo niespodzianki masz dla nas cudne :). Dwa lata, to już ładny staż w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  95. I ja i ja :) :) :) Takie cuda rozdajesz..oj cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  96. 100 lat !!!!

    Staje i ja w tej kolejeczce a jakże ...

    OdpowiedzUsuń
  97. Chętnie przyłączam się do zabawy i grzecznie staję w dłuuugiej kolejce :)
    Króliczuś jest cudny ale to już kiedyś pisałam :)
    Pozdrawiam
    Ania
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Sto lat z okazji urodzin bloga i życzę by było ich jeszcze mnóstwo :D tak jak pomysłów w glowie :) A candy cudowne tak jak nagrody :)

    Pozdrawiam

    klamaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Hi Monika!
    So beautifull toys! my link in my blog sidebar/ Thanks!
    http://cvetichka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Raz już próbowałam i nie udało się. Spróbuję jeszcze raz, bop piekności oferujesz.

    OdpowiedzUsuń
  101. Ale słodkości!!! Marzę o takim króliczku! Staję w kolejce:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  102. Moniko nie jestem pewna czy się poznałyśmy u Gobell, ale skoro nikt nie chce mi podarować takiego króliczka, to może go wygram tutaj :)

    Gratuluję rocznicy bloga i popularności Twoich króliczków (są prześliczne).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. Witam, również zapisuję się do candy i życzę samych wspaniałych pomysłów i wiernych czytelników!

    Zapraszam do siebie: www.magdalenaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Ale, ale... dużo chętnych. Aż się zapowietrzyłam. Konkurencja duża, ale ja też chcę... Info już zamieściłam u siebie.
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  105. I ja ustawiam się z miłą chęcią w kolejce! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  106. DOŁĄCZAM SIĘ!!!

    CHOCIAŻ DUŻA KONKURENCJA :(

    OdpowiedzUsuń
  107. Ale koleja!!!Ale ja też chcę!!!Takie słodkie cukieraski!!!A Twój uśmiech promienno-radosny!!!Trwaj tak i pisz dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  108. Matko kochana, ależ zainteresowanie :-) Anioł Tilda wspaniały, jak wszystko zresztą :-)Tym razem nie zapisuję się do zabawy, źle znoszę porażki ;-) :D

    OdpowiedzUsuń
  109. Też ustawiam się w kolejce. Mariola G.

    OdpowiedzUsuń
  110. Przytulić się do takiego kotka w taki mroźny dzień jak dziś, to jak kubek kakao zimą na szczycie w schronisku..
    Kolejnych i twórczych lat! aga l.

    OdpowiedzUsuń
  111. Jakie piękne nagrody... Trzeba spróbować. :D

    OdpowiedzUsuń
  112. Ja też postoję, podoba mi się blog mojej imienniczki"-)

    OdpowiedzUsuń
  113. Cudeńka do wylosowania: staję w długiej kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  114. I ja zapisuję się w tej długiej kolejce po słodkości :)
    Z okazji kolejnej rocznicy Twojego bloga życzę kolejnych tak optymistycznych postów, niezliczonej ilości ślicznych aniołków i uroczych króliczków :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  115. to i ja spróbuję szczęścia :D piękny uśmiech, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  116. To ja też się zapisuję ,bo cukierasy kuszące.
    Kolejnych ,owocnych w prace ,rocznic blogowych życzę.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Czy to Twój prawdziwy kolor oczu ? bossssssssssssski !!!

    OdpowiedzUsuń
  118. też się zapisuję
    info na moim nowym blożku już jest
    pozdrawiam cieplutko
    i życzę następnych "30 stycznia"

    OdpowiedzUsuń
  119. ... jeszcze 99 lat z zapałem, radością i wielką pasją... życzę :) I zaczynam obserwować wszelakie Twoje poczynania zapisując się na miłe candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  120. To w rok doszłaś do TAAAKICH pięknych prac...??? Trening - i to jak szybki... - czyni MISTRZA:)
    Też się wpisuje, bo o samodzielnym uszyciu takiego królasa marzę...ale gdyby tak znalazł się w moim mieszkanku to może byłby inspiracją...
    Dalszych cudowności, ochoty, motywacji i dalej tyle energii:)

    OdpowiedzUsuń
  121. "również staję w kolejce i pozdrawiam.
    www.fado.pinger.pl "

    OdpowiedzUsuń
  122. zapisać się do cukierków)))) to jest bardzo smaczne.
    dodana w prawym okienku http://knit-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Choć nie mam bloga nie raz stanie tutaj
    moja noga :)
    e-mail wara@poczta.forward.pl

    OdpowiedzUsuń
  124. NO TO I JA STAJE PO TEGO KROLIKA

    OdpowiedzUsuń
  125. Uff, udało mi się dostać na koniec kolejki i się zapisuję również;)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek blogowych!
    Pozdrawiam
    Kerlaja

    OdpowiedzUsuń
  126. Oby jak najdłużej twórcze pomysły nawiedzały Twoją głowę :) zgłaszam się i ja po te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Ania Ż.
    Nie mam bloga, ale kiedy tylko zobaczyłam tego króliczka stwierdziłam, że byłby idealny dla mojej 5 miesięcznej siostrzenicy Zuzi, która całuje i przytula wszyskie pluszowe zwierzaki, a królika jeszcze nie ma.
    a_klus@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Już nie pierwszy raz widzę Twoje Króliczki i cudwonie byłoby mieć takiego...więc próbuję szczęścia =)

    Umieściłam link na swojej stronie internetowej, a to kontakt do mnie: gagat_ek@o2.pl

    Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  129. o kurcze, to i ja się zgłoszę na cokolwiek... ale najchętniej na KRÓLIKA DLA GWIAZDEK :)
    bo sama raczej nie uszyj e :/ choc walczyłam dzielnie i ze zgrzytem zębów... no nie umiem, nie uszyję :/

    pozdrawiam!

    a info już zaraz będzie u mnie tu:

    http://nocne-dlubaniny.blogspot.com/2009/07/candy-ale-jeszcze-nie-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  130. zapisuję się w kolejce bo wszystkie 3 cukierasy są warte czekania :) całe sczęście nie tuczą bo moje noworoczne postanowienia poszłyby w niepamięć :) pozdrawiam serdecznie i dodaję bloga do mojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  131. och takie cudne cukierki że nie sposób się nie skusić!!

    a info o candy tutaj :

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/search/label/CANDY

    OdpowiedzUsuń
  132. zapisuje sie do candy! ;d info juz dodaje na bloga :):)

    OdpowiedzUsuń
  133. Jakie cuda.Info umieszczone na blogu (po prawej stronie).Pozdrawiam.
    http://allaboutmypassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. Mówią że początkującym sprzyja szczęście więc może coś w tym jest.
    Warto spróbować dlatego też się zapisuję.
    Poza tym świetne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  135. Gratuluję drugiej rocznicy bloga!!! Widzę,że już całkiem sporo dziewczyn zapisało się w kolejce na twoje candy. Dopisuję się więc i ja :) no i oczywiście zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  136. To i ja pokuszę się o dołączenie do tak wspaniałego grona:) Dopiero zbieram siły do założenia własnego bloga:) Do usłyszenia wkrótce:)
    Karolka
    karolciapajak@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. ...więc ja też ustawię się w kolejce... Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  138. Ostatni będą pierwszymi (mam nadzieje:)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Śliczności :) I ja się zgłaszam :) Pzdr :*

    OdpowiedzUsuń
  140. Witam
    I ja sie dopisuje bo cukieraski śliczne!!!!!!!
    Pozdrawiam
    fuerto

    OdpowiedzUsuń
  141. Zapisuję się i ja również na Twoje wspaniałe candy! Nie mam jeszcze wprawdzie swojego bloga, bo dopiero zaczynam moją przygodę z szyciem i dzierganiem, ale podziwiam niesamowicie Twoje prace i pozdrawiam serdecznie z zasypanego śniegiem Wrocławia. annasza33@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  142. Więc i ja spróbuję szczęścia. Konkakt ewapopek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  143. jakie śliczności, aż nie można oderwać od nich wzroku...
    www.maddzik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  144. ustawiam się w dluuuugaśnym ogonku:)

    OdpowiedzUsuń
  145. super cuksy, to i kolejka super długa :) ale co tam, i tak się w niej ustawię :)

    pozdrawiam
    www.natolinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  146. No własnie kolejeczka długa ale i ja spróbuje bo ten króliczek jest wspaniały!!!!

    OdpowiedzUsuń
  147. no piękne te candy ;) chętnie się dopisze ;D flashArt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  148. ale cuda ............ no o tego kota to ja bym się nie obraziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  149. No to i ja się przyłączę do zabawy :) Z miłą chcęcią coś przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  150. Ależ huczne drugie urodzinki bloga, aż potrójna szansa na wygranie fantów...:)! I jak tu się takiej pokusie oprzeć?:)Staję więc i ja grzecznie w kolejce...może...akurat...na wylosowanej karteczce znajdzie się słowo "patchworld"?:)Pozdrawiam serdecznie i jeszcze wielu takich jubileuszy życzę,Ewa:)!

    OdpowiedzUsuń
  151. śliczne pluszaki:) kocur jest odazdowy!
    link o cukierkach tutaj:
    http://thecraftroyalists.blogspot.com/2010/01/cukierki.html

    OdpowiedzUsuń
  152. odjazdowy znaczy się ;P wcięło mi literkę...

    OdpowiedzUsuń
  153. Wszystkiego naj... wielu latek blogowania i natchnienia do pracy. buziole

    OdpowiedzUsuń
  154. WOW!!! This is really some wonderful candy.. Thanks for a chance to win..
    saluti dall'italia public tomorrow the post on http://kreattiva.blogspot.com/ h.13.04 ;-)
    Hugs, rosa

    OdpowiedzUsuń
  155. Ustawiam się w kolejce, gratulacje z okazji rocznicy :)
    www.by-mea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  156. na początku gratuluję wytrwałości i życzę jak największej ilości postów. Candy super. wszystkie zestawy mi się podobają, a najbardziej króliczka :). Zakochałam się ostatnio w tildach . Pozdrawiam cieplutko

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  157. chętnie wezmę udział w Candy :) mój blog pannamysia.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  158. tud jaz bi cukrčka... :) krasne izdelke imaš... lp

    OdpowiedzUsuń
  159. Algunos son don precioso, el blog feliz cumpleaños, por favor, quiero participar en los dulces, los besos

    OdpowiedzUsuń
  160. CIAO!!
    This is really some wonderful candy.
    Thanks for a chance to win..
    yOU LOGO IS ALREADY IN MY BLOG.
    CIAO
    COCCINELLE

    OdpowiedzUsuń
  161. hi! wow fabulous candy!! what a wonderful stuff you are offering thanks for being so generous. Hope I'm the lucky!!
    Greeting from Italy
    barbara

    www.mylittledreamliving.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  162. Urodziny chce za piękny blog! Biorę udział chętnie na swoim blogu candy! Pozdrowienia od Italia.
    http://www.ricettebarbare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  163. Z niecierpliwością czekam na losowanie. Pozdrawiam. http://cichyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  164. Kot jest przeuroczy i może tajemnicze moce sprawią, że będę szczęśliwcem numer 2, kto wie ;) zapisuję się, bo reszta równie świetna.
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  165. Большое спасибо за шанс выиграть игрушку такого мастера как ты, ссылка добавила с большим удовольствием. Пусть будет больше участгиков!

    OdpowiedzUsuń
  166. :) Królik jest przepiękny!!! Uwielbiam 'szytości' rozmaite, bo sama z maszyną jestem na bakier :/
    Chętnie się do kolejki zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  167. Zapisuję się też! Ten kot jest przekociasty - sama jestem posiadaczką dwóch kotów i ten trzeci też mógłby u mnie zamieszkać:) info zamieszczone http://wlodziowachatka.blogspot.com/2010/01/candy.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  168. JESTEM CHYBA JUZ UZALEŻNIONA OD CANDY:) więc oczywiście i ja sie zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  169. Nie jestem szczesciara i z tym sie juz pogodzilam. Ale nie moglam sie tym razem oprzec! Od dluzszego czasu marzy mi sie miec taka kroliczkowa Tilde (nie pomylilam sie?. Sama boje sie zasiasc do maszyny, bo zaczne przeklinac jak szewc, wiec marze, ze tym razem mi sie uda i bede posiadaczka tego przystojniaka.

    OdpowiedzUsuń
  170. cieszę sie, ze tu trafiłam, tym razem musi się udać, bo na takie króliczki czekam już od dawna, niestety szyć nie potrafię a w candy jak dotąd nie maiąłm szczescia wierzę że się uda
    info zostawiłam na bocznym pasku mojego bloga:):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  171. Dużo chętnych :) a ja będę kolejną :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  172. Hej :) a ja oczywiście dodałam Cie do obserwowanych ale zapomniałam skomentować i link tez umieściłam :) staje grzecznie w kolejce i jeszcze do siebie zapraszam :)

    http://madebyambrozja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  173. Hej :) to ja grzecznie staje w kolejce:)
    do obserwatorów dodałam i zapraszam do siebie :)
    http://madebyambrozja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  174. sorry za dubla, bo mnie wyrzuciło za pierwszym razem i myślałam ze komentarz sie poszedł ....

    OdpowiedzUsuń
  175. witam,
    naprawde slodkie candy :-)
    i jak tu nie brac udzialy(?)
    pozdrawiam -
    - Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  176. No cudne osóbki!!
    Cichutko ustawiam się za innymi.
    Info o candy u mnie:
    alisapassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  177. OO to gratuluję urodzinek. Marzy mu się taki króliczek dla mojego maleństwa :) Ustawiam się szybciutko w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  178. Hoho ile chętnych ;)
    to i ja się dopisuję .
    http//:cleo80.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  179. Witaj
    Postanowiłam Ci się wpisać ponieważ zauroczyły mnie twoje króliki
    są przecudne

    a skoro jest okazja wylosować jednego takie to oczywiście poproszę mnie dopisać.

    Niestety bloga jeszcze nie mam :(
    Dopiero zaczynam swoją przygodę z rękodziełem...
    ale mam nadzieję, że moje prace będą choć w kawałku tak oryginalne i radosne jak twoje.
    Wtedy i ja będę miała swój blog :)

    Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  180. This is really some wonderful candy.. Thanks for a chance to win.
    http://bearsforpeople.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  181. takie cudowności przygotowałaś, że trudno się oprzeć :)) zareklamowałam Twoją zabawę w bocznej szpalcie mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  182. ja tez mam chrapkę na te cudnosci!!! wiec stane skromnie na koncu ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  183. Dla miłośniczki Aniołów od miłośniczki Aniołów w prezencie urodzinowym
    cytat Antoine de Saint-Exupery:
    ,,Przyjaciele są jak ciche anioły,
    które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają, jak latać,,

    OdpowiedzUsuń
  184. Ja też się dopisuję:) Zakochałam sie w aniołkach i króliczkach. Od kiedy trafiłam na Twojego bloga mam bzika na punkcie lepienia aniołków.
    Bloga niestety nie mam.
    Śliczne prace, śliczne zdjęcia. Bardzo lubię tu zaglądać:))

    OdpowiedzUsuń
  185. piszę się a co!

    blog to : http://pszczolkowo.blogspot.com

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  186. A ja jeszcze raz. Mam chrapkę na Tildę...

    OdpowiedzUsuń
  187. Jaka długaśna kolejka - ale za to jaka będzie satysfakcja z wygranej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  188. Chyba jeszcze nie jest za późno aczkolwiek kolejka ogromna... No cóż, kto nie lubi słodyczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  189. Piekne te króliczki, ja dopiero co bloga odkryłam - bo dopiero zaczynam szycie- i od razu trafiłam na candy!! Super! :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...