poniedziałek, 1 lutego 2010

Aniołków troszeczkę

Dziś mała dawka aniołów weekendowych. Niestety nie wszystkie, bo okazało się, że zdjęcia szybko robione przed pakowaniem do wysyłki nie wyszły. A później było już za późno. 
Ale dzięki temu nie będę Was zanudzać:)

Oto anielska para
I jeszcze kilka
A teraz nadszedł czas ogarnąć mieszkanie po weekendowym lepieniu i malowaniu. Lakier w spray'u sprawia, że mieszkanie wygląda, jakbym co najmniej przez miesiąc nie ścierała kurzów.
I chyba sobie później odpocznę. Tak po prostu.
Sprawdzimy, czy potrafię:)

14 komentarzy:

  1. Jak zwykle piękne... pozazdrościć talentu:)
    Jak Ty to robisz, jeden weekend i takie cuda..
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje CUDA robią na mnie wielkie wrażenie!!!podziwiam :) i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Anioły udane jak za każdym razem. Fajnie że zamieściłaś zdjęcia detali. Nigdy wcześniej nie zwróciłam uwagi na takie drobiazgi jak guziczki czy paluszki.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne aniołki, najbardziej podoba mi się ten w zielonej sukience, taki wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne są Twoje Anielice...Anielska para również urocza!Pozdrawiam anielsko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty masz zdrowie do tych aniołków:) Ale widać że jeszcze Ci się nie znudziły- każdy inny! Podobne kolory nam po głowie chodzą, zielone i bordowe sukienki faktycznie pasują do mojej kartki z serduchem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się włosy tych anielic!! :) Świetne są te anioły!

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejne cudne aniołki powołałaś do życia Moniczko :)Szkoda, że nie wszystkie zdjęcia wyszły, bo z ogromną chęcią bym sobie je pooglądała i na pewno bym się nie znudziła! A odpoczynek sobie zafunduj i to porządny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moniko :) zapraszam do siebie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne te Twoje anioły- para przecudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiłam tu przez przypadek i muszę powiedzieć, że aż mi szczęka opadła z wrażenia:)tak cudne aniołki tu spotkałam.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam i jeszcze raz podziwiam, z pod Twoich rączek same cuda wychodza!!! Aniołki sa cudnej urody. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...