środa, 6 kwietnia 2011

Dzień dobry:)

Wreszcie pokończyłam troszkę tworów.
Kilka dni temu usłyszałam pytanie: "jak ty to ogarniasz?"
Ogarniam. Lubię tę różnorodność. Lubię siadać wieczorem z filiżanką zielonej herbaty i planować, od czego zacznę nadchodzący dzień. 
Nie planuję całego, ledwie początek. A potem wykreślam z notatnika kolejne pozycje i zdejmuję z tablicy karteczki-podpowiedzi. 
W międzyczasie pojawiają się nowe wpisy i nowe karteczki na tablicy. 
A potem znów nadchodzi wieczór i parzę sobie herbatę.

Na początek aniołki i baranki
Trzy kocurki na klucze
I kolejne FolkTorby.
Cała kolekcja dla Galerii LudowoMi 
Pędzel już czuje wiosnę. Większość dnia przesiaduje na balkonie lub-nowa pasja-wpatruje się w rzeżuchę:)
Dziękuję za wszystkie piękne komentarze
i dużo słoneczka Wam życzę***

21 komentarzy:

  1. No proszę, produkcja kwitnie pełną parą! Pomysł z listą i karteczkami się sprawdza :) Nie ma to jak zewnętrzne wspomaganie pamięci hihihi Baranie głowy mnie urzekają... :)) Aniołki dla pary zakochanych też cudne - jak zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace. Wszystkie wciąż podziwiam dokładności wykonania, fajnym pomysłem i w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne tworki :* torby bombowe :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle podziwiam i się zachwycam!!!
    Zamiast karteczek mam magiczny zeszycik z podziałem na poszczególne dni i od rana stawiam ptaszki przy zrobionych rzeczach:)Chyba mam coś z kota, bo odkąd wyrosła rzeżucha można mnie zastać przeważnie przy oknie, i wyglądam tak samo jak Pędzel;)))
    Zapraszam na candy http://zakletawrobotkach.blogspot.com/2011/04/ogaszam-candy.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba muszę do Lublina po nauki wpaść...po pierwsze żeby umieć planować, a potem, żeby ten plan umieć zrealizować ;) no i na lepienie Aniołków :)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka tworzysz, aż przyjemnie tutaj zaglądać i czerpać to coś co daje mi ochotę do pracy. Pozdrawiam Aśka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniko, jak zawsze śliczności :) pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności.
    Torby ekstra.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne solniaczki i torby też świetne, ale i tak najbardziej rozczulił mnie Pędzel- ja mam bzika na punkcie zwierząt to dlatego

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem zakochana w twoich aniołkach a baranki są rozkoszne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. FolkTorby ekstra, na lato, jak znalazł, i na zakupy i na plażę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojjj uważaj z ta rzeżucha;D moja kicia też tak sobie wąchała wąchała aż w końcu postanowiła się tam położyc;D a aniołki przepiękne!!!:):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba będę musiała sobie kupić tablice do kuchni na takie mini karteczki bo mam problem z ogarnięciem pewnych rzeczy a tak ile razy spojrzę na tablice to mi się przypomni. Aniołki słodkie i baranki też. A torby rozejdą się w oka mgnieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś niesamowita!!!! każda praca cudna, a baranki...ach i och..no piękne wszystko po prostu

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam osobu , które potrafia z filizanka uśiąść i planowac....U mnie tradycja -chaos. Ciekawa jestem on mnie czy ja jego:)Torby już na facebooku widziałam - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogarniasz to mało powiedziane, Ty to kontrolujesz w 100%. Zapomniałaś dodać że z tą filiżanką zielonej herbaty to pewnie ... "przy kominku siadasz" ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jak zwykle zakochana w aniołach :) Pięknie wyglądają! A baranki bardzo Wielkanocne :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Moniu podziwiam Twoją twórczość,jest przecudna :)
    Co wejdę tu do Ciebie to napatrzeć się nie umiem.
    Często lubię posiedzieć sobie tutaj ,tak w milczeniu ,jest tu taka jakaś energia ,dobra energia,która uspokaja mnie,dodaje mi sił :)
    Buziaki ślę ...

    OdpowiedzUsuń
  19. czy można kupić kotka i w jakiej cenie?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam,
    można. Tylko musiałabym go uszyć, bo w tym momencie nie mam. 15 zł.
    Proszę o kontakt na szufladaduszy@wp.pl
    Miłego dnia***

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...