sobota, 28 lipca 2012

Tosia, Gabi i prośba

Zacznę od prośby.
Kochani, potrzebuję schematu na letnią czapeczkę dla niemowlaka. Możecie mi pomóc?
Sto lat nie robiłam na szydełku, a dokładniej, gdy Syn był maleńki. Tamte małe sweterki robiłam w jeden wieczór, teraz pewnie musiałbym siedzieć dwa tygodnie:) Sweterki sweterkami, ale czapeczka to będzie mój debiut, więc potrzebuję nieziemsko prostego wzoru. Będę Wam niezmiernie wdzięczna!

Jakoś tak się dziś miotam. Mam ochotę szyć, malować, sprzątać, zakopać się w kuchni
 (5 kilo wiśni mnie wzywa), pisać i zalec na hamaku z książką. I jakoś dziś od ochoty do działania długa droga. Też tak czasem miewacie, czy ze mną jest coś nie tak?:)

Dwie nowe królisie dla dwóch małych dziewczynek skończone 
i w drodze do nowego domu.


Pędzel położył łapę na moich wykrojach.
Wygląda na to, że problem "szyć czy nie szyć" odpada:)

Miłego weekendu Wam życzymy!

22 komentarze:

  1. Królisie jak zwykle prześliczne:))O Pędzlu to już nie wspomnę:))))Pozdrawiam serdecznie i polecam odpoczynek z książką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne króliczki! Podeślę linki do albumów na picasa do Ciebie na mmaila :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ja nie szyjąca więc z czapką nie pomogę :) A króliczki są wspaniałe i te kolory- bajeczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szydełku umiem zrobić jedynie truskawki-breloki, ale czapeczka... Góra nie do zdobycia. W każdym razie mam nadzieję, że bloggerki Ci pomogą;-) Królisie słodkie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę pomóc w kwestii czapeczki, bo też już mam większe dzieci.
    Króliki śliczne. Ja się tak często miotam. Więc nie przejmuj się nie jesteś sama. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Króliczki przecudne! Zwłaszcza ta w fioletach... A w kwestii miotania: ja czasem robię listę i gdy odhaczę kilka spraw koniecznych do zrobienia mogę z czystszym ;-) sumieniem pozwolić sobie na odpoczynek z książką czy poświęcenie kolejnego dnia na hobby...

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety szydełko to dla mnie czarna magia więc nie pomogę:) Ja proponuję poleniuchować przy książce. Króliczki... nie będę się powtarzać:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie pożyczyłam katalogi - to dopiero służę wzorem pod koniec sierpnia :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Schematem Cię niestety nie poratuję , bo ja słabo szydełkowa jestem.
    Królisie śliczne!!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://chomikuj.pl/henia1/SZyde*c5*82kowe+czapki/dla+niemowlaka+ubranka+i+nie+tylko,270214616.doc

    http://wk.xydilo.mil.pl/czapeczka-na-szydelku-dla-niemowlaka-krok-po-kroku.html
    Takie dwie stronki znalazłam. Często na chomiku można znaleźć prawdziwe cuda, mam nadzieję że uda Ci się coś wykorzystać:)
    Pędzel jak zwykle mnie zachwyca- jest bardzo podobny do mojej Lonki:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne króliczki ... i koteczek cudny pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  12. Króliczki piękne i fajnie, że spersonalizowane ;-))))
    Oczywiście fioletowy to mój faworyt ;-)))
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. Gabyrsia z Antosia sa przesliczne:-) takie male damy:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne króliki. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne króliki ;) na pewno nowe właścicielki będą zadowolone ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. w końcu odebrałam przesyłkę z króliczkami dla Gabi i Tosi,są cudne. Tosia dostanie na swoje 1 urodziny a Gabi razem z nia by nie była poszkodowana. pozdrawiam ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają:)
      Uściski urodzinowe dla Antosi i słoneczne dla Gabrysi***

      Usuń
  17. Jaki boski kot :) Mam w domu dokładnie takiego samego ;3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...