sobota, 18 stycznia 2014

Niepodległa:)

Ostatni post 11-ego listopada! Właśnie zostało mi to uświadomione w miłym zatroskanym mailu (dziękuję Pani Agniesiu!). Święto Niepodległości. Przez kilka ostatnich miesięcy nie byłam niepodległa:) Najpierw przedświąteczne szaleństwo, teraz poświąteczne - jakkolwiek to brzmi. Może nazwijmy je walentynkowym, bo to, co za oknem w Święta i teraz, bardziej wiosnę w sercu przypomina. Jak ja pragnę tych małych zimnych śnieżynek osiadających na rzęsach! A każda inna.
Sporo działo się przez te milczące miesiące. Większość dobrych rzeczy, troszkę smutnych - jak to w życiu. Ale smutne dobrze się skończyły, dobre pozostały dobre, więc witam Was już prawie niepodległa z uśmiechem:)
Troszkę czasu minie zanim nadrobię zaległości. Wszystkich czekających na moje odpowiedzi na maile proszę o jeszcze chwilkę cierpliwości. To zwykłe zapracowanie i brak czasu - mam nadzieję, że nie postawiliście na mnie kreski i że mnie jeszcze przez chwilę będziecie lubić. Małą chwilę zanim z wszystkim się ogarnę.
Wpadłam tu na chwilkę, by przypomnieć, że żyję, uspokoić tych, co się martwią i przede wszystkim stęskniona okrutnie! Pojawiania się regularnie nie wpisałam na listę noworocznych postanowień, bo wiecie jak to z noworocznymi postanowieniami jest - mają krótki termin ważności. A ja naprawdę mam chęci dobre!

Troszkę zaległych króliczków wklejam. Zadumane są z natury, ale mają uśmiechnięte serduszka. I właśnie uśmiech tych króliczych serduszek Wam posyłam:)
Jak dobrze, że jesteście!!!



24 komentarze:

  1. Uzbierałaś spore stadko królików od poprzedniego posta. Wszystkie urocze i tak dopracowane w szczegółach. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. O ile długouchych słodziaków :) Wszystkie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku,Moniko!
    Cudne zwierzaczki :) Co za garderoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajniutkie :) super są wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne królisie:) Wszystkie takie słodziutkie, radosne i kolorowe, super :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. No i masz swoje śnieżynki! Czy wszystkie Twoje życzenia tak szybko się spełniają? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są śnieżynki! Właśnie byłam na spacerze, by nałapać je na rzęsy:)
      A życzenia różnie-jeszcze czekam na kilka spełnień:)
      Ale może te śnieżynki to dobry znak?:)

      Usuń
  7. Wszystkie królisie śliczne, a młoda para bardzo elegancka :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie króliczki są słodkie. Oby wszystkie życzenia spełniały się w Nowym roku tak jak te o zaśnieżonych rzęsach :) U nas śniegu już od kilku dni pod dostatkiem, pozdrawiam i zapraszam do mnie 

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są wszystkie razem i każdy z osobna:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne... Królaki zawsze sprawiają, że się uśmiecham na ich widok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, zwłaszcza Młoda Para, choć...może są tylko przyjaciółmi? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe króliki, cudowna artystka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielka to przyjemność oglądać takie piękne prace!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołe króliki rozweselą każdego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe prace!!! Uwielbiam zaglądać do pokoju z kominkiem, a zwłaszcza do szuflady z duszą ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Monika wszystkie są cudne :) Patrzę i uśmiecham się do nich. Tak pozytywne i pełen energii :) Świetne sa :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi there everybody, here every person is sharing these kinds of experience,
    therefore it's nice to read this webpage, and I used to visit
    this blog all the time.

    my homepage - Nike Roshe Run Sale

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne!
    Ciekawy blog! Chętnie zostane tu na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  20. Today, I went to the beachfront with my children.
    I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter
    and said "You can hear the ocean if you put this to your ear."
    She placed the shell to her ear and screamed. There was
    a hermit crab inside and it pinched her ear. She never wants to go back!
    LoL I know this is completely off topic but I had to tell someone!


    Also visit my web blog youtube thumbnail generator

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...