niedziela, 19 lipca 2009

Zamyślona Czesia

Pogoda troszkę się zepsuła. Ja też...
Kobieta, która spędza czas siedząc na zmianę przy biurku, przy maszynie do szycia i przy stolnicy z masą solną, pojechała na działkę pomóc Mamie uporać się z chwastami. Gdy Kobieta skończyła, poczuła się szczęśliwa, bo pomogła, bo oczy cieszył widok czystych grządek, bo praca fizyczna bosko wymęczyła, a świeże powietrze upiło. Dziś, po dwóch dniach od boskiego wymęczenia, dopadły nieboskie zakwasy. I Kobieta po weekendzie przy maszynie poszła dziś na spacer, by zakwasy rozchodzić. Kiepski pomysł. Kobieta sunęła w żółwim tempie powłócząc kończynami i udając, że wszystko w jak najlepszym porządku, rozglądała się wokół, niby to zachwycona trawką, krzaczkiem, ptaszkami na drzewie i żywopłotem, co to po drodze.
A ludzie dziwnie patrzyli. Dlaczego? Dlatego, że się w deszczową pogodę romantyczna dusza na spacer wybrała?
Nic to, jutro będzie lepiej!
A w weekend narodziła się Czesia.
Sesja znów w ogrodzie balkonowym - tym razem po deszczu.
Niebawem kolejne króliczki, bo Sierotka Moniczka się rozszalała:) Mały stosik wyszedł spod maszyny i czeka na ręczną obróbkę.
Miłego tygodnia Kochani!!!

7 komentarzy:

  1. Monisiu:) Wspaniałe króliczki:) Mogę dodać od siebie, że moje dzieci od razu pokochały te zwierzaczki:)
    Polecę je każdej mamie, której maluchy uwielbiają spać z przytulanką:)
    hahah, zabrzmiało jak reklama, ale króle są super:)
    Ciepło cię ściskam, kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny śliczny króliczek (króliczka:-)))
    Świetne ma te pantalony:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Majty są bezbłędne... :)
    A króliczki urocze bez dwóch zdań...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zdeklarowaną... fanką Twoich królików! :D Piękne są i mają duszę, co teraz rzadkie w zabawkach.

    A możesz napisać jakiej one są wielkości, pliz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czesia jest kochana.Śliczny ma fartuszek i majty też. Podziwiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudna ta Czesia i jakie ładne ma wdzianko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ...zaszczyt mnie spotkal, jako ze jestem Czesia,urodzona 20 lipca, romantyczka z sercem kochajacym bliznich...kiedy siebie ujrzalam, pomyslalam tylko taka szalona jak ja moze rozumiec Monike i jej blog...jestem na NK. jako Czesia Kiernozycka, ale nie jestem juz mloda...tylko ty pokazalas moja mloda dusze...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...