niedziela, 18 lipca 2010

Niedzielne magnesy

Dziś lepiłam, malowałam, szyłam i robiłam magnesy.
To podchodzi pod schizofrenię:)

Pokażę magnesy:

Magnesy powyżej są robione na zamówienie. 
Te poniżej jeszcze wolne. Więc jeśli ktoś chętny, proszę się częstować. Te, które zostaną, we wtorek pojadą do warszawskiej galerii.
Magnes kosztuje 4 zł +2 zł przesyłka.
szufladaduszy@wp.pl

Dla wygody ponumeruję zdjęcia:
1. sprzedane
2.-sprzedane
3.-sprzedane
4. sprzedane
5. sprzedane
6. sprzedany
7. sprzedany
8. sprzedany

Miłego wieczorku:)

35 komentarzy:

  1. Poproszę trzy z drugiego i trzy z trzeciego.
    Są przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Monika! sa rewelacyjne wszystkie , pozdrawiam serdecznie ze wsi pod warszawskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OK, Elżuniu:)
    Napiszesz do mnie na maila?

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jeśli takie są efekty schizofremii to pozostaje mi jedynie żałować że jej u mnie nie stwierdzono :) Bardzo ciekawe prace. Gratuluję dobrego smaku i kreatywności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, tyle tylko powiem ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są. te w pawie oczka mnie całkowicie urzekły :) skąd bierzesz papiery na nie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, to nie schizofrenia, tylko życie:)
    Chyba nie robiłabyś tego, jeśli nie sprawiałoby Ci to przyjemności?
    A jeśli przy tym można uszczęśliwić innych...Tylko się cieszyć można:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. ot wymyśliłaś ze schizofrenią ;)
    Trampki sa fajne :)
    Mam nadzieję, że dancing Ci się udał ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj ! Pięknie tu u Ciebie...Jestem pod urokiem Twoich magnesów...Ja jestem tu nowa i nieśmiało stawiam pierwsze kroki na blogu. Podobnie jak Ty jestem "Jarmarkową dziewczyną", uwielbiam ten klimat. Pozdrawiam ! ULA

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja bym chciala taki magnesik ale z moją kicią:)czy jeśli podesłałabym jej zdjęcie moglabyś wykonac magnes na zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne magnesy! Jeśli to jest choroba, to też chciałabym na nią zachorować :P Jeżeli jest taka możliwość to chętnie zakupię nr 7 z zegarem. I już wysyłam do Ciebie emaila :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne magnesy z duszą!!! że też ja nie mam takiego talentu, a moze mam tylko o tym nie wiem...fajni byłoby go w sobie odkryć, a narazie oze sobie zamówię taki magnesik ale na drugi miesiąc, najpierw lodówke musze kupić bo sie zepsuła, a tam chciałabym taki magiczny magnesik zawiesić:-p Pozdrawiam cieplutko:-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, jakie piękności, jak Ty to robisz?? Jestem zauroczona tymi magnesami...

    OdpowiedzUsuń
  14. no nie no nie, jak Ty robisz takie magnesy?skąd szkiełka i tło?:)) SĄ CUDNE!!!!!:)
    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudownie tworzysz, szkiełeczka sa bardzo urocze, czy to kaboszony może? te podłużne są superowe

    OdpowiedzUsuń
  16. Magnesy z kwiatkami szczególnie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  17. oo lawenda :D ale one sa ekstra, podobają mi się wszystkie kwieciste :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moniko ,kapitalne,przepiękne motywy kwiatowe,a tak w ogóle kiedy Ty to wszystko robisz? sypiasz trochę,czy Twoja doba ma więcej godzin? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Super magnesiki z super motywami.Brawo!!Pa-Ag

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarujesz po prostu Moniczko!
    Te z lawendą są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  21. Schizofrenia jest O.K.jeżeli objawia się w taki sposób:)Magnesiki super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne te magnesy :) A ja zapraszam do siebie wszystkich którzy jeszcze nie byli i tych którzy już tam zajrzeli (NOWE ZDJĘCIA!!!) http://kwiatart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dorobię się osobistej lodówki (najpierw domu) to się zgłoszę. Bo na razie to nie miałabym gdzie ich wyeksponować. Są śliczne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne sa te magnesy. jestem zauroczona jedynki sa zajęte a ja tak bardzo bym je chciała. w takim razie mogę sobie zamówić? pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  25. Dagalo, nie mam już takich obrazków-miałam pojedyncze. Ale będę robić lada dzień następne, zamieszczę zdjęcia, to może coś dla siebie znajdziesz:)
    Buziaczki***

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne magnesy. Co jest na tym z numerem 6? Moja wyobraźnia chyba dziś nie współpracuje i nie podpowiada mi, co się kryje za tym kształtem ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. To kwiat, Avarill:) a to czarne w środku to obiektyw mojego aparatu:) Taki przypadkowy fotomontarz

    OdpowiedzUsuń
  28. są przepiękne! Każdy wyjątkowy!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dostałam magnesy,są śliczne.Dwa zostawiłam sobie pozostałe pomaszerowały w rączki moich przyszłych córeczek :)dzięki

    OdpowiedzUsuń
  30. a ja bardzo bym chciała takie kolczyki i pierścionek czy jest taka mozliwość, a jak nie to poproszę o wymiary tych magnesów może sobie je przerobię. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...