poniedziałek, 13 grudnia 2010

Skończyłam:)

Nie wiem, czy uwierzycie, bo sama w to nie mogę uwierzyć, ale właśnie zapakowałam ostatnie zamówienie świąteczne! 
Kamień-choć słodki-z serca.
Korzystając z tego wielkiego medium, jakim jest internet, przepraszam wszystkich tych, którym odmówiłam już przyjmowania zamówień. Kochani, nie dałabym rady.

Jeszcze tylko spacer na pocztę i zaczynam przygotowania do kiermaszu. Zostało zaledwie kilka dni, ale to zawsze coś. W moim małym domku stoi już kilkanaście przesyłek i paczuszek od Artystów ArtStacji, kilka następnych dotrze za kilka godzin. Zrobiło się ciasno, ale ja czuję się jak w raju:)
Najchętniej upiekłabym ciasteczka, zaparzyła beczkę herbaty i zaprosiła Was wszystkie, byście mogły doznać tego wszystkiego, czego ja doznaję dotykając tych cudów:)
Dziękuję Wam wszystkim!

Poniżej zdjęcia wszelakie, czyli ostatnie zamówienia z różnych parafii.
Zaczynam od masy solnej.
Maleńki decoupage.
Oraz igła i nitka.
I na koniec ten, co to się najbardziej zmęczył:)
Udanego tygodnia Kochane***

32 komentarze:

  1. TODOS LOS TRABAJOS SON MUY BONITOS Y ORIGINALES.ME ENCANTA TU BLOG.BESITOS.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace jak zawsze ;) te anioły przeurocze ale i tak najfajniejszy jest kiciuś mrrrrr ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko, dziękuję Ci że mogłam znaleźć się w zaszczytnym gronie kiermaszowych twórców:)
    Życzę Ci aby klienci na kiermaszu dopisali i liczę na fotorelację z imprezy:)
    Pozdrawiam cieplutko ze śnieżnego Łagówa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Monicc,po prostu przepiekne te aniolki.Kolorowe,cieple.Zaluje ,ze nie ma mnie w kraju,na pewno bym sie zorganizowala,zeby przyjechac na Twoj kiermasz(bo chyba dobrze zrozumialam,ze beda prace wystawiane gdzies w jakims uroczym,zasypanym sniegiem miescie).Ale zostaje mi jak narazie odziwianie wirtualne.Moc pozdrowien.Bacio.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niesamowita. Wciąż nie mam dosyć podziwiania Twoich prac . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no prosze prosze aleś się rozszalała.
    Te buciki są bombastyczne i widze ,że decu Cie wciagło ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne kapciuszki uszyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Zasłużyłaś na odpoczynek... Pewnie dopiero po kiermaszu odetchniesz i pomyślisz o świętach :)
    Ja dzisiaj oddałam ostatnie prace, a od jutra zaczynam prezenty świąteczne dla rodzinki :) Czyż to nie jest piękne...
    Ściskam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Moniko... cudnie jak zawsze :)
    a jak mi się tej herbaty zachciało hmmmmm...
    Napracowałaś się bardzo. A ja nabrałam ochoty na nowe zamówienia u Ciebie, ale może po Nowym Roku, jak odpoczniesz troszeczkę ;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności i piękności ;-)) Wszystko rewelacyjne ;-)) no a kicik... narobił się nad tym wszystkim to teraz się leni ;-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piekne prace, ale te buciki to rewelacja!! Czy łatwo jest je zrobic, a może jakis kursik??? Oczywiście w miare możliwości:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zaglądać do Ciebie, mozna nacieszyć wszystkie zmysły, wytwory sa doskonałe!! A kociak...lezka mi się w oku kręci, bo Twój kociak do złudzenia przypomina moją kociczke Agatkę, która rok temu odeszła do krainy wiecznych lowów....

    OdpowiedzUsuń
  13. wow-rewelacja! jak wszystko, co tworzysz. tym razem jednak kapcioszki podbiły moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy chodzi o kiermasz w Gali 18-19 grudnia? Czy może o jakiś inny?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, chodzi o kiermasz w Gali:)
    Zapraszam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie przyjdę (może z córką) to Cię odszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie tworzysz nie mogę wyjść z zachwytu:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Moniko ;) śpisz czasami? odwiedzam Twój blog i za każdym razem nie mogę wyjść z podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW zazdroszcze talentu :) zeby tyle pieknych rzeczy zrobic to trzeba miec wielki talent :)

    Serdecznie zapraszam do The Bunny Attic

    Bloga pelnego Znalezisk w stylu English-Country, Vintage i Shabby Chic



    Pozdrawiam i Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku, jaki cudowny kociaczek!! :)

    Możesz zdradzić, czy gdzieś w necie jest wykrój na takie kapciuszki?? Bo juz od dawna za mną chodzą, ale wolałabym skorzystać z gotowego wykroju niż sama coś kombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje aniołki maj ą takie słodziutkie buzie! Na Twoim blogu można znaleźć dwie rzeczy, które lubię najbardziej - aniołki i koty!

    OdpowiedzUsuń
  22. Trudno być oryginalnym więc napiszę tylko - PODZIWIAM I NAPATRZEĆ SIĘ NIE MOGĘ !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile pięknych rzeczy zrobiłaś!!! Pozdrawiam cieplutko ***

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne jak zwykle :) anioły i ten komplecik decoupage!!!super!!! oczywiście o królikach nie wspomnę bo zawsze sa piękne !!!Pozdrawiam ciepło:)bo na dworzu minus 15!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. A mnie strasznie podobają się te kapciuszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. HOLA MONIKA,SOY ANA DE ARGENTINA,MI BLOG SE LLAMA JARDINCOUNTRY.BLOGSPOT.COM Y QUIERO DECIRTE QUE TU BLOG ES MUY BONITO,HACES COSAS PRECIOSAS Y ME LLAMO LA ATENCION LAS ZAPATILLAS DE TELA TAN ORIGINALES.SERA QUE TIENES ALGUN SITIO DE DONDE YO PUEDA COPIAR EL MOLDE?IGUALMENTE GRACIAS Y UN BESO.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdyby mi kazano wybierać jedną rzecz z Twoich cudowności to na pewno był by to Aniołek (a kota to bym ,,ukradła,,:))
    Pozdrawiam poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...