czwartek, 10 lutego 2011

Wyróżnienia

Czuję się wyróżniona po stokroć!
Tyle wyróżnień jeszcze nie otrzymałam i nie wiem, jak mam Wam dziękować Kochane!
Jesteście mi takie bliskie!!!

Wyróżnienia dostałam:
od Dziewcząt z Magicznej Przystani
od Kasi
od Ani

 i od Uleńki
Musiałabym wybrać mnóstwo z Was, by przekazać ten zaszczyt. Mam nadzieję, że mi wybaczycie, gdy pójdę na łatwiznę i przekażę te wyróżnienia wszystkim, którzy zapisali się na moje candy. W tym momencie na liście jest 200 osób-nie spodziewałam się takiej kolejki:)
Idę na łatwiznę nie z braku czasu, nie z lenistwa, ale dlatego, że nie potrafię wybrać.
Bo jak wybrać Wyjątkowe z Wyjątkowych?
Dziękuję, że jesteście:)

1 komentarz:

  1. zawsze oglądam nowe posty a komentarzy ....
    jakoś hojna nie byłam
    ale to naprawie :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...