niedziela, 14 lutego 2010

Co w paczuszkach było:)

Gdy w czwartek wychodziłam po zakupy, znalazłam w skrzynce na listy dwa awiza. Zdziwiłam się, bo cały ranek byłam w domu i listonosz się nie dobijał. Wszystko wyjaśniło się na poczcie, gdzie trafiłam na chaos absolutny. A dokładniej na kolejkę poza drzwi. Pierwsze co pomyślałam to to, że powinnam odpocząć, bo mój umysł spłatał mi figla przenosząc w przeszłość, w czasy kolejek za papierem toaletowym i herbatą sypaną plastikową łopatką do rożka z szarego papieru. 

Ludzie w kolejkach gadają, więc i do mnie w końcu (na końcu) dotarła informacja, że nasz ukochany listonosz wziął dwa dni urlopu i wysłali jakiegoś młodzieńca w zamian. Młodzieniec jednak przesyłek do łapek nie dostał lecz miał za zadanie poroznosić awiza. No i właśnie ludzie z awizami zaczęli się szumnie schodzić.

Ale warto było te 50 minut postać!
Zobaczcie, co w nich było:
 
 Takie i inne cuda tworzy Ania Konieczna 
Jeśli ktoś z Was u niej jeszcze nie gościł-biegiem marsz!:)
Dziękuję Aniu! 

I jeszcze niespodzianka od Penini
 

Notesik-taki mój, przepiękna pocztówka w przepięknej kopercie.
A wszystko perfekcyjnie wykonane, idealnie wykończone.
Dziękuję Kochana:)

Wczoraj kończyłam jeszcze dekorację studniówkową-ostatnie poprawki. Wieczorem powietrze ze mnie zeszło i postawiłam na lenistwo. Ale żeby nie było, że nic nie robiłam, wyskubałam sobie kolczyki:) Na razie bez drucików i bigli.


 
I zaległy aniołek-z uśmiechem dla Was w Dniu Zakochanych:)

5 komentarzy:

  1. bardzo się cieszę, że się tobie spodobała torebeczka.
    życzę kochanego wieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosennie u Ciebie z kolczykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne rzeczy dostałaś :)
    kolczyki również śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko! Prezenty piękne! A co czułaś dokładnie wiem! Na pewno to samo co ja, jak przyszła przesyłka z moją wygraną od Ciebie :-))
    Nie wiem,czy widziałaś u mnie na blogu, ale nie mogłam się nie pochwalić :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka dostałaś, ale rozbroiłas mnie kompletnie tymi kolczykami!!!! Cudne są!!! Będą pięknie wyglądać na uszach coś czuję :) pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...