sobota, 17 kwietnia 2010

Wpadam na chwileczkę:)

Witajcie Kochani!
Zniknęłam na chwilę. I jeszcze nie powracam. Musiałam na kilka dni wyjść z mojego artystycznego świata i zająć się inną pracą. Ale widać już horyzont, a wszyscy wiedzą, że gdy się do niego dotrze, zobaczy się tęczę:)
Zrobiłam sobie małą przerwę, by powrzucać zdjęcia moich ostatnich przed zniknięciem wyczynów, których nie zdążyłam Wam pokazać.

Dział USZYTE:
torba z tulipanami
i anioł w haftowanej sukience
Dział ULEPIONE - wszystkie na zamówienie
śpiący anioł z gwiazdkami
anioł radiowiec
anioł domowy
i anioły weselne
W zaległościach znalazłam jeszcze zdjęcia z kiermaszu i warsztatów dla dzieci, ale to następnym razem, bo muszę wracać do pracy.
Buziaki***

13 komentarzy:

  1. Wszystko jak zwykle śliczne :-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widac czasu nie marnujesz.Piękne prace. Torebka podoba mi sie najbardziej-wiosenna:)
    Myślę, że wszystkie jesteśmy zabiegane. Moje koleżanki pytają mnie jak ty to robisz: praca, obowiązki domowe, rodzina, druga praca i jeszcze masz czas na twórcze działanie. Myślę, ze bez spełnienia się nie mogłabym funkcjonować. U mnie słoneczko wiec mimowszystko radosnie.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko świetne ale ten uszyty aniołek UROCZY!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy i taka rozmaitość ,jesteś wszechstronna

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne rzeczy tworzysz!:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj!!!! Piekne rzeczy!!! Anioł w haftowanej sukience jest sliczny ale anioł radiowiec mnie totalnie rozbroił!!!pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy- zarówno szyte jak i lepione! A anioły weselne cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba fantastyczna, jak zawsze zresztą :) Pozazdrościć umiejętności, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne rzeczy!
    lubię twoje wytworki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdolniacha nieziemska - bezdyskusyjnie! :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko ładne:) Ale torba najładniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale się Moniczko u Ciebie dzieje! Praca wre jak zwykle :) Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne prace,podziwiam je od dawna i ciągle mnie zachwycają!!!!!!!
    Może kiedyś znajdzie Pani czas i zajrzy na mojego "mini"bloga, też staram się lepić, może mi Pani coś podpowie, doradzi, chciałabym spróbować z szyciem ale maszyna którą mam w domu odmówiła posłuszeństwa jakieś 20 lat temu, więc chyba się nie zabiorę
    pozdrawiam serdecznie Lidka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...