czwartek, 29 lipca 2010

Dodatki, czyli broszki i wisiorki

Na jarmarku w Gostyninie broszki nie miały powodzenia. Przywiozłam z powrotem cały zasób pomniejszony o sztukę zaledwie jedną. Po powrocie część zaniosłam do lubelskiej galerii, część rozdałam znajomym-zostały cztery. Żeby nie szaleć za bardzo, wczoraj wieczorkiem dorobiłam sześć do okrągłej sumki.
Oto one:
Wisiorki natomiast cieszyły się powodzeniem, ale miałam jeszcze spory zapasik, więc też niewiele dorobiłam, by zapełnić moją wisiorkową tablicę.

Kwiatowe
Powiew folkloru
Kobietki
Nie wiem co zacz, ale spodobał mi się motyw:)
I moja ulubiona Alicja z Krainy Czarów
Miłego dnia***

22 komentarze:

  1. Broszki się nie podobały?? Nie no. Przecież piękne są - moja candowa zachwyca mnie wciąż od nowa :)
    Wisiorki wyjątkowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie cudowne broszki i nie zachwyciły publiczności? Mnie się bardzo podobają :) Są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alez sliczne!
    Monis dziekuje za instruktaz do kroliczka!!! Wpadlam! Addicted na amen:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ... bo w Gostyninie jeszcze się nie znają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to jest z tymi kiermaszami - nie wiadomo czym dogodzić odwiedzającym nasz straganik.
    Nigdy nie robiłam takich kwiatków - Twoje są urocze.
    Śliczne wisiorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie broszki się też podobają.
    Dziwi mnie, że nie miały wzięcia.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak można by kupić taki wisiorek? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaśniepani, napisać do do mnie:)
    szufladaduszy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja cos czuje że hitem najblizszego jarmarku będą właśnie broszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze Jarmark Św. Dominika się szykuje, jakby co ;)
    I broszki, i wisiorki śliczne. Najbardziej podobają mi się te z motywem folklorystycznym.

    OdpowiedzUsuń
  11. Broszki piękne, a wisiorki cudne

    OdpowiedzUsuń
  12. Broszki piękne. Wisiorki piękne. Ach... Wszystko piękne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha! Pewnie teraz jak masz ich mniej to właśnie te broszki będą się cieszyć powodzeniem!!!
    Piękne te twoje broszki, wisiorki, gdybym miała któryś wybrać, to aż ciężko byłoby się zdecydować który najładniejszy:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. мне все очень понравилось!!))) и броши, и подвески!))

    OdpowiedzUsuń
  15. to takie moje kolory na tych broszkach, więc jestem zachwycona podwójnie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne broszki.
    Ale te ludowe zawieszki, bosssssssskie,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Moniko śliczne wisiorki i nie dziw, że schodzą:)
    Ślicznie dziękuje za karteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Monika, ja w ten weekend obcowac bede na wolinie z wikingami , bardzo zaluje ze nie bede mogla wzbogacic mojej kolekcji bizuteri o kolejny wisiorek! te co ma robia furore!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne....wszystko..nie znają sie ludziska!!;)

    OdpowiedzUsuń
  20. PIĘKNE BROSZKI:) CO JEDNA TO ŁADNIEJSZA, NIC TYLKO SIĘ W NIE STROIĆ :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne są te broszki! Lubię taka kolorystykę :)
    Jednak najbardziej podoba mi się ostatni wisiorek - ten z Alicji w Krainie czarów :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...