wtorek, 13 lipca 2010

Fioletowe losowanie:)

Dziękuję Wam ślicznie za udział w fioletowym candy:)
Czas na losowanie.
Do bloga Artyści Dzieciom dołączyło jedenaście nowych współtwórców. Przekroczyło to moje najśmielsze oczekiwania-jesteście WSPANIAŁE!!! I mam nadzieję, że zostaniecie z nami:)

Wydrukowałam sobie Wasze komentarze, odłożyłam na boczek te osóbki, które wystawiły swoje fioletowe dziełka. Pięć osóbek nie wpisało się w komentarzach pod candową notką lecz wkleiły bezpośrednio fioletowe dzieła na blog Artyści Dzieciom, więc pięć karteczek wypisałam ręcznie.
Z szesnastu osóbek wylosowałam:
 Jolu_zola wybierz jeden z dwóch zestawów-z króliczką lub z wieszakiem-i napisz na szufladaduszy@wp.pl.
Do drugiego zestawy w szranki  stanęło 23 osóbki. 
Zestaw wylosowała:
Czekam na Twój adres MamoKini na szufladaduszy@wp.pl:)

Gratuluję i obiecuję, że następne candy już niebawem!

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wylosowanym osóbkom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaaa
    nanananana
    to ja to ja :)
    ale się cieszę!
    i kurcze zapomniałam o Artyści Dzieciom - wstyd! Obiecuję poprawę...no głowy nie miałam no.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja jestem szczęściarą!!!
    Nie wierzę!!! Wygrałam:):):)
    Hura:):):)
    Jestem ogromnie szczęśliwa:)
    Ja poproszę zestaw z Króliczką:):):)
    Ale miło zaczynam dzisiejszy dzień:)
    MamoKini również Tobie gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...