piątek, 22 października 2010

Anioły i koty

Ostatnio sporo czasu spędzam nad ArtStacją i niewiele go zostaje na robótki. Ale to miłe spędzony czas:)
Udało mi się wydziergać jednak co nieco.
Nieco aniołków
... i nieco kotków
Reszta jak zwykle w różnych fazach.

I z innej beczki. Pamiętacie Stracha, którego uszyłam na zlecenie mojej ulubionej biblioteki dla Pani Małgorzaty Strzałkowskiej-pisarki dziecięcej? TUTAJ.
Tu Strach wreszcie ze swoją Właścicielką:)
(zdjęcie zapożyczone ze strony biblioteki)

Słonecznego weekedu Kochane:)

23 komentarze:

  1. Moniczko Aniołki są urocze, niezwykle sybtelne, mimo iż lniane. Strach skradł moje serce- jest boski!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołki i koty rewelacyjne,a Strach jakie ma spojrzenie kapitalne. Wygląda jak ten z bajki o Żwirku i Muchomorku - opowieści z Mchu i Paproci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Adoruję Twoje koty. Aniołki takoż cudne. A strach aż mnie zatchnął *__*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są te aniołki ;-)) Koty oczywiście też. Ale jak ja mogłam stracha przegapić? Świetny jest ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko takie cudne i piękniutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez bym chciala moc powiedziec, ze moje CO NIECO to cale stado kotow i wielodzietna rodzina aniolow!!! Wszystko jest cudowne !Pa-Ag

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze same wspaniałośći! :) Anielinki i kotki - przecudne, ale Strach...podbił moje serce - fenomenalny!!!! Moniko dziękuję ślicznie za karteczkę imieninową! :**** Baaaaardzo dziękuję i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. aniołki-przesłodkie, kotki również a strach -PRAWDZIWY(bo ma wielkie oczy), pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocurki mnie - jak zwykle urzekły. Są cuuuuuudne!

    A strach - zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. Szkoda, ze ma już swoją właścicielkę...

    Pozdrawiam, jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne są Twoje aniołki, takich jeszcze u Ciebie nie widziałam...a może zbyt rzadko zaglądam :)
    Koty rewelacyjne, a strach jest po prostu boski!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. koty sa cudowne! monika i koty, koty i monika to dwie nierozłaczne rzeczy :) uwielbiam kiedy tworzysz koty z róznych materiałów

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniołki i kotki są przesliczne! pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne aniołki, wydają się bardzo proste w wykonaniu a strasznie urzekające :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kotki, aniołki, wszytsko piekne, ale ten strach jak dla mnie jest GENIALNY!!!! Moim zdaniem powinna powstać jeszcze strachowa rodzinka...może stanie się inspiracją dla pani Małgorzaty :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne te aniołeczki!!! po prostu cudne!!!
    takich slicznych jeszcze nie widziałam!
    pozdrawiam Moniko, i ciepła życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne i koty i anioły.. i artstacja ;) już niebawem tam wrócę ze swoimi pracami.. dziękuję za cierpliwość. Komp już sprawny, więc wracam do żywych ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. MUY LINDOS ESTOS MUÑECOS, ME ENCANTANNNNNNNNN.
    BESOS DESDE ESPAÑA.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniołki cudowniusie... i pewnie sprawdzą się na dobry humor :))Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem miłośniczką kotów, więc twoje kotki podobają mi się najbardziej i chetnie takiego bym przygarnęła :)

    zapraszam po odbiór wyróżnienia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, Aniołki są całuśne:) A Twój Straszek - gratuluję.
    Buziak ślę

    OdpowiedzUsuń
  21. Koty są śliczne i bardzo oryginalne:) Kochana, bardzo dziękuję za życzenia i karteczkę, jest piękna, sprawiłaś mi wiele radości :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...